Stadsrit op tijd

Onze taxi-oplossingen
Identificeer het serviceniveau in één oogopslag
Nieuwere en comfortabelere voertuigen. Voorbeelden - Niet uitputtende lijst: Mercedes C-Klasse of hoger, Nissan Leaf E, Skoda Kodiaq
Stedelijke, voordelige, snelle en betrouwbare ritten in voertuigen die zijn aangepast aan de stad.
Onze hoogwaardige voertuigen worden bestuurd door onze best beoordeelde chauffeurs. Voorbeelden (niet-uitputtende lijst): Audi A6, BMW Serie 5 of hoger, Mercedes E of hoger, Tesla Model 3 of hoger, VW ID4 of hoger, VW ID4 of hoger
Electric Ride: stille en elektrische auto's voor een milieuvriendelijkere reis. Elk elektrisch voertuig komt in aanmerking voor onze Electric Ride-service
Collecto: onze voertuigen die's nachts rijden voor de vaste prijs van €6. Alleen geldig voor boekingen in de Collecto-app. Collecto-voertuigen zijn stads- of bedrijfstaxi's die te herkennen zijn aan de COLLECTO-letters op de voorruit.
Wij zorgen
Cab geboekt in een paar klikken voor een reis naar Anderlecht. Alles verliep soepel van begin tot eind. Ik raad Taxisverts zonder aarzelen aan.
Ik woon in Anderlecht en ik neem vaak een cab met Taxisverts. De chauffeurs zijn professioneel en de auto's zijn altijd schoon. Geweldige service.
Als drukker gebruik ik TaxisVerts Colis om de productie aan mijn klanten te leveren zonder me zorgen te hoeven maken over de prijs die vooraf wordt vastgesteld. De chauffeurs zijn professioneel. Het is belangrijk wanneer je aan klanten levert.
Is it best to take a cab with me (klein/groot)?
Natuurlijk! Het enige dat u hoeft te doen, is dit aangeven wanneer u ons belt.
Als je via de app bestelt, selecteer dan "Dier aan boord".
Wat zijn de openingstijden van de Collecto-service?
Werkt Collecto 7 van de 7 dagen van 23:00 naar 06:00 in de ochtend in het hele Brusselse Gewest.
De app downloaden Collecto om uw nachttaxi te boeken voor 6€.
Link App Store
Link Google Play
Annulering van een race zonder uitleg
Onze excuses voor dit ongemak, kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u uw reservering hebt gemaakt? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Is het mogelijk om met een kind onder de 1,35 m op schoot te reizen?
Net als bij het openbaar vervoer is het niet verplicht voor kinderen onder de 1,35 m om in een autostoeltje te zitten wanneer ze in een cab reizen. We hebben echter wel enkele voertuigen die zijn uitgerust met stoelverhogers, u hoeft er alleen maar naar te vragen bij uw bestelling.
Is it better to take a cab with one or more autostoeltjes?
Sommige van onze cab's zijn uitgerust met een stoelverhoger, u hoeft deze alleen aan te vragen bij uw bestelling. Helaas is het niet mogelijk om er meerdere per voertuig te hebben.
Je neemt niet op als iemand je belt
De grote vraag gedurende bepaalde periodes kan leiden tot een bepaalde wachttijd voordat een online operator wordt ingeschakeld, het spijt ons. Als deze wachttijd te lang voor u is, kunt u altijd uw cab bestellen via onze TaxisVerts applicatie.
Hoe kan ik een PMR-taxi bestellen?
Je kunt het bestellen via onze applicatie, of door ons te bellen op 02 349 49 49.
Hoe boek ik een cab?
Om een groene cab te boeken, is de meest praktische oplossing onze applicatie.
Dankzij de app weet je de prijs van de rit en kun je je chauffeur nauwkeurig volgen.
En om tijd te besparen bij aankomst, voert uw betaalkaart in de applicatie in en betaalt u de reis veilig.
Kunt u onze applicatie niet gebruiken?
Geen probleem, onze dispatching staat tot uw beschikking op 02 349 49 49
Lange wachttijd, ook al is de cab vooraf geboekt via de app
Onze apologies voor het ongemak. Voor bestellingen via de app kun je direct een bericht sturen naar de klantenservice door naar "Menu > Ondersteuning" te gaan. Ons team neemt contact met u op nadat we hebben gekeken wat er mogelijk is gebeurd.
Ik heb mijn vliegtuig/trein gemist omdat de chauffeur te laat was
Onze excuses voor dit ongemak, kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u uw bestelling hebt geplaatst? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Wat zijn de betaalmethoden in een cab?
Je kunt betalen via de app (Bancontact, Visa, MasterCard, Paypal).
Rechtstreeks met je chauffeur contant, met een kaart (Bancontact, Visa, MasterCard, Amex) of met een taxicheck (regiocheque, gemeentelijke cheque, TaxisVerts-cheque).
Ik zal nooit meer gebruik maken van de diensten van Taxis Vert.
Het spijt ons dat je niet langer gebruik wilt maken van onze diensten. Als u ons uw redenen wilt geven, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar feedback@taxis.be zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.
Hoe kan ik een verloren voorwerp terughalen?
Je kunt naar Deze pagina en vul het formulier in.
Hoe boek ik een cab met autostoeltje?
Het enige wat u hoeft te doen is deze aan te vragen wanneer u ons belt of "Kinderzitje" selecteren als u via de applicatie bestelt of dit in uw aanvraag aangeven als u uw bestelling via e-mail plaatst.
Cab telefonisch of via de app besteld maar nooit aangekomen
Telefoon: Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u uw bestelling hebt geplaatst? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Applicatie: Voor bestellingen via de applicatie kun je rechtstreeks een bericht sturen naar de klantenservice door naar "Menu > Ondersteuning" te gaan. Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een cab te boeken.
Sorry for the inconvenience, can you send us an e-mail to feedback@taxis.be with the telephone number you used to contact us? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Waarom is er een bedrag hoger dan de raceprijs in behandeling op mijn account?
Het bedrag dat je hebt gezien is de prijs van de reis, plus nog eens 20% in geval van wachten.
Dit bedrag wordt tijdelijk ingehouden en wordt aan het einde van de reservering vrijgegeven als er niet werd gewacht.