Oplossingen voor bedrijven

Vergelijk onze bedrijfsoplossingen
Voor particulieren: bestel via de mobiele applicatie.
Professional
instelling van een account
Premium schil
instelling van een account
Op maat gemaakt
instelling van een account
Wij zorgen
In Sint-Lambrechts-Woluwe maak ik altijd gebruik van Taxisverts als ik betrouwbaar vervoer nodig heb. Ik heb nog nooit een slechte verrassing gehad.
Zeer goede taxiservice in Elsene. Ik had te maken met een hele aardige chauffeur, die me onderweg zelfs een restaurant aanraadde!
Ik woon in Forest en ik gebruik vaak Taxisverts. De chauffeurs zijn stipt, beleefd en de ritten verlopen altijd soepel. Een betrouwbare en handige service.
Annulering van een race zonder uitleg
Onze excuses voor dit ongemak, kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u uw reservering hebt gemaakt? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Je neemt niet op als iemand je belt
De grote vraag gedurende bepaalde periodes kan leiden tot een bepaalde wachttijd voordat een online operator wordt ingeschakeld, het spijt ons. Als deze wachttijd te lang voor u is, kunt u altijd uw cab bestellen via onze TaxisVerts applicatie.
Hoe boek ik een cab?
Om een groene cab te boeken, is de meest praktische oplossing onze applicatie.
Dankzij de app weet je de prijs van de rit en kun je je chauffeur nauwkeurig volgen.
En om tijd te besparen bij aankomst, voert uw betaalkaart in de applicatie in en betaalt u de reis veilig.
Kunt u onze applicatie niet gebruiken?
Geen probleem, onze dispatching staat tot uw beschikking op 02 349 49 49
Lange wachttijd, ook al is de cab vooraf geboekt via de app
Onze apologies voor het ongemak. Voor bestellingen via de app kun je direct een bericht sturen naar de klantenservice door naar "Menu > Ondersteuning" te gaan. Ons team neemt contact met u op nadat we hebben gekeken wat er mogelijk is gebeurd.
Ik heb mijn vliegtuig/trein gemist omdat de chauffeur te laat was
Onze excuses voor dit ongemak, kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u uw bestelling hebt geplaatst? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Wat zijn de betaalmethoden in een cab?
Je kunt betalen via de app (Bancontact, Visa, MasterCard, Paypal).
Rechtstreeks met je chauffeur contant, met een kaart (Bancontact, Visa, MasterCard, Amex) of met een taxicheck (regiocheque, gemeentelijke cheque, TaxisVerts-cheque).
Ik zal nooit meer gebruik maken van de diensten van Taxis Vert.
Het spijt ons dat je niet langer gebruik wilt maken van onze diensten. Als u ons uw redenen wilt geven, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar feedback@taxis.be zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.
Hoe kan ik een verloren voorwerp terughalen?
Je kunt naar Deze pagina en vul het formulier in.
Cab telefonisch of via de app besteld maar nooit aangekomen
Telefoon: Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u uw bestelling hebt geplaatst? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Applicatie: Voor bestellingen via de applicatie kun je rechtstreeks een bericht sturen naar de klantenservice door naar "Menu > Ondersteuning" te gaan. Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een cab te boeken.
Sorry for the inconvenience, can you send us an e-mail to feedback@taxis.be with the telephone number you used to contact us? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Waarom is er een bedrag hoger dan de raceprijs in behandeling op mijn account?
Het bedrag dat je hebt gezien is de prijs van de reis, plus nog eens 20% in geval van wachten.
Dit bedrag wordt tijdelijk ingehouden en wordt aan het einde van de reservering vrijgegeven als er niet werd gewacht.