Express-pakket

Een vloot die 24 uur per dag beschikbaar is

Voertuig van 3 m³

Voertuig van 10 m³

Voertuig van 20 m³
Express uw pakket 7/7 met TaxisVerts
Wij zorgen
Ik heb Taxisverts ingeschakeld voor een reis vanuit Etterbeek. Alles ging goed: stipte chauffeur, snelle rit, comfortabele auto.
In Etterbeek heb ik zelden zo'n regelmatige dienst gezien. Ik gebruik Taxisverts veel en ben nog nooit teleurgesteld geweest.
Ik heb een cab geboekt in Forest bij Taxisverts en alles ging prima. De chauffeur was op tijd, de auto was schoon en hij kende de kleine straatjes goed om files te vermijden.
Annulering van een race zonder uitleg
Onze excuses voor dit ongemak, kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u uw reservering hebt gemaakt? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Je neemt niet op als iemand je belt
De grote vraag gedurende bepaalde periodes kan leiden tot een bepaalde wachttijd voordat een online operator wordt ingeschakeld, het spijt ons. Als deze wachttijd te lang voor u is, kunt u altijd uw cab bestellen via onze TaxisVerts applicatie.
Hoe boek ik een cab?
Om een groene cab te boeken, is de meest praktische oplossing onze applicatie.
Dankzij de app weet je de prijs van de rit en kun je je chauffeur nauwkeurig volgen.
En om tijd te besparen bij aankomst, voert uw betaalkaart in de applicatie in en betaalt u de reis veilig.
Kunt u onze applicatie niet gebruiken?
Geen probleem, onze dispatching staat tot uw beschikking op 02 349 49 49
Lange wachttijd, ook al is de cab vooraf geboekt via de app
Onze apologies voor het ongemak. Voor bestellingen via de app kun je direct een bericht sturen naar de klantenservice door naar "Menu > Ondersteuning" te gaan. Ons team neemt contact met u op nadat we hebben gekeken wat er mogelijk is gebeurd.
Ik zal nooit meer gebruik maken van de diensten van Taxis Vert.
Het spijt ons dat je niet langer gebruik wilt maken van onze diensten. Als u ons uw redenen wilt geven, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar feedback@taxis.be zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.
Cab telefonisch of via de app besteld maar nooit aangekomen
Telefoon: Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@taxis.be met vermelding van het telefoonnummer waarmee u uw bestelling hebt geplaatst? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Applicatie: Voor bestellingen via de applicatie kun je rechtstreeks een bericht sturen naar de klantenservice door naar "Menu > Ondersteuning" te gaan. Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.
Ik wendde me tot de concurrentie nadat ik tevergeefs had geprobeerd een cab te boeken.
Sorry for the inconvenience, can you send us an e-mail to feedback@taxis.be with the telephone number you used to contact us? Ons team zal ervoor zorgen dat er wordt gekeken naar wat er mogelijk is gebeurd.